USLOVI KORIŠĆENJA

MOVEM INTERNET PRODAVNICA

Uslovi korišćenja MOVEM Internet prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje MOVEM & CO D.O.O. BEOGRAD, Bulevar Mihaila Pupina 115b, Beograd-Novi Beograd, matični broj: 17158015, PIB: 100137904 (u daljem tekstu: “Prodavac”).

Posetom ili kupovinom u internet prodavnici prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Movem Internet prodavnica zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) kupovina preko internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.

Uslovi korišćenja su sastavni deo Ugovora o kupoprodaji između prodavca i kupca. Uslovi korišćenja definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke, povraćaja i reklamacije robe ponuđene na internet stranici www.movem.co.rs/uslovi-koriscena-internet-prodavnice

Kupac robe je posetilac Prodavnice koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati ga na jedan od načina definisanih u delu načini plaćanja

I. Registracija korisnika

Našu internet prodavnicu možete koristiti kao „Registrovani korisnik“ ili kao „Neregistrovani korisnik“.

Registrovani korisnik

Registrovani korisnici u postupku registracije prosleđuju tražene podatke. Registrovani korisnici su u obavezi da čuvaju pristupnu lozinku koja im je potrebna za pristup internet prodavnici, kao i da istu nikada ne otkrivaju trećim licima. Svaki korisnik lično odgovara za sadržaj koji upisuje na naš web sajt. Upisane podatke o kupcu, koristićemo za obradu korisnikove porudžbine. Kao registrovani korisnik imate mogućnost da u svako doba tražite da se iščlanite, čime će i Vaši podaci biti izbrisani iz naše baze podataka u skladu sa našom politikom privatnosti.

Neregistrovani korisnik

U slučaju da korisnik želi da pretražuje sajt ili da obavi kupovinu nekog od raspoloživih proizvoda bez registracije, kao neregistrovani korisnik, upisani podaci koristiće se za obradu porudžbine odnosno za realizaciju ugovora o prodaji i za komuniukaciju sa Vama kao neregistrovanim korisnikom.

Maloletni korisnici

Savetujemo roditelje i korisnike da poduče decu o sigurnom i odgovornom postupanju sa ličnim podacima na internetu. Mi ne želimo i nemamo nameru da prikupljamo lične podatke maloletnih lica. Ukoliko ste maloletni, neophodno je da dobijete odobrenje roditelja ili staratelja pre nego što nam date podatke o sebi. Maloletnim korisnicima koji nemaju ovakvo odobrenje, nije dozvoljeno da nam daju svoje lične podatke.

 

II. Poručivanje

Poručivanje možete izvršiti odabirom boje i veličine klikom na kvadratice u kojima su upisane veličine i ucrtane boje. Nakon toga kliknite na dugme "Dodaj u korpu", a klikom na to dugme, sajt će Vas voditi kroz intuitivan proces naručivanja. Ako Vam zatreba pomoć, budite slobodni da nas kontaktirate na e-mail [email protected] ili da nas pozovete na +381 60 20 30 400.

Proizvodi i brendovi koje je moguće ubaciti u korpu (u procesu naručivanja) dostupni su za online prodaju, a ukoliko proizvod ne možete da ubacite u korpu isti nije dostupan za online prodaju.

Molimo Vas da pre pritiska na dugme "poruči" detaljno pregledate Vašu porudžbinu i ispravnost svih unetih podataka, jer pritiskom ovog dugmeta na zadnjem koraku Vi ste uputili prodavcu porudžbenicu, odnosno izdali ste obavezujući nalog za kupovinu i obavezali ste se da izvršite plaćanje.

Porudžbenica će biti potvrđena putem e-maila o potvrdi porudžbenice. Potvrdom porudžbenice prodavac prihvata ponudu za zaključenje ugovora i time se Ugovor smatra zaključenim.

Iako se ažuriranje stanja vrši više puta u toku dana, može se desiti da se utvrdi da poručen proizvod nije dostupan. U slučaju da naručenog artikla nema na zalihi, kupac će biti obavešten putem e-maila.

Prodajna cena proizvoda naznačena je uz svaki proizvod. Cene na Internet stranici iskazane su sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV-om).

III. Izjava o konverziji

Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima. Iznos za koji će Vaš račun biti zadužen se dobija konverzijom Vaše valute u dinar prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše kartice isti iznos se konvertuje u Vašu lokalnu valutu prema kursu koji primenjuju operatori kreditnih kartica. Zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do male razlike u ceni koja je naplaćena od cene koja je iskazana na našem sajtu.

 

IV. Načini plaćanja

Naručene proizvode možete platiti: pouzećem gotovinski kuriru prilikom dostave, platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu ili uplatom na žiro račun.

Plaćanje pouzećem

Ukoliko ste prilikom procesa poručivanja izabrali opciju plaćanje pouzećem, dostavljač će na Vašu adresu doći s pošiljkom. Prilikom isporuke plaćate iznos koji je naznačen na Vašoj porudžbenici. Plaćanje je moguće isključivo gotovinom. Naš savet je da tom prilikom pripremite tačan iznos za plaćanje.

Plaćanje platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu

U slučaju posedovanja Maestro, MasterCard, Visa, DinaCard ili American Express platne kartice odobrene od strane banke izdavaoca za online plaćanje, možete izabrati ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbinu, bićete preusmereni na stranicu za sigurno plaćanje banke Intese, na kojoj vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćanje. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš web sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. Ukoliko plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moći ćete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja. Iz bezbednosnih razloga, podaci o Vašoj platnoj kartici su vidljivi samo banci Intesi kao procesoru kartica. Stranica banke je zaštićena i sigurna za ovu vrstu transakcija.

Plaćanje uplatom na žiro račun

Vašu narudžbinu možete platiti direktnom uplatom na žiro račun 160-183006-78, uz obavezno navođenje poziva na broj koji se odnosi na broj narudžbine. Plaćanje se može izvršiti standardnim nalogom za uplatu u bilo kojoj pošti ili banci, ili putem Interneta ako imate Internet pristup svom računu (web banking).

 

V. Isporuka

Period obrade porudžbine je najčešće 2 do 4 radna dana. I za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom ili državnim praznicima, isporuku možete da očekujete u roku od 2 do 4 radna dana. Rokovi isporuka mogu varirati u zavisnosti od obima posla partnerske kurirske službe.

Roba se dostavlja na području cele Srbije. Dostavu vrši kurirska služba D Express na adresu koju ste naveli prilikom naručivanja u periodu od 09-16h radnim danima. Kupac obezbeđuje prisustvo punoletne osobe na adresi iz porudžbine, a u svrhu preuzimanja proizvoda. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošike. U ovom slučaju Vas molimo da nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na [email protected] ili na broj telefona +381 60 20 30 400 i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je u obavezi da u prisustvu kurira otvori pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen ili nedostaje, zajedno s dostavljačem sačinjava u 2 primerka zapisnik o oštećenju ili neisporučivanju proizvoda, i isti potpisuju kupac i dostavljač (unosi se i ID dostavljača). Jedan primerak zapisnika zadržava kupac, a drugi dostavljač. U slučaju da je proizvodi isporučeni u skladu sa porudžbinom kupca, kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda. Ukoliko kupac odluči da ne potpiše potvrdu o prijemu, isporuka će se smatrati odbijenom. Kurirska služba svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko kurir ne pronađe kupca na adresi navedenoj u porudžbenici, isti će Vas pozovati na telefon koji je naveden prilikom kreiranja porudžbenice i ugovoriti novi termin isporuke. Ako kupac ne uzvratiti poziv ili ga kurir ne pronađe na adresi ni nakon novog termina isporuke, pošiljka se vraća prodavcu.

Ukoliko dođe do vraćanja pošiljke usled neuspele dostave krivicom kupca, Prodavac će obavestiti kupca da je ugovor o kupoprodaji robe raskinut i ukoliko je roba plaćena unapred, pozvati ga da istakne zahtev za povraćaj kupoprodajne cene, umanjen za troškove pokušanog dostavljanja.

Troškovi dostave proizvoda kupljenih u online Prodavnici se ne naplaćuju.

 

VI. Odustanak od ugovora

Formular „OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA“ možete preuzeti ovde.

Saglasno Zakonu o zaštiti potrošača kupac može raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana prijema robe. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Protekom roka od 14 dana od dana prijema robe prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

Kupac je dužan da u slučaju raskida Ugovora robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i vidljivih znakova da je proizvod korišćen i uz originalni račun, u suprotnom prodavac nije u obavezi da kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene. Artikli kao što su donji veš, grudnjaci, kupaći kostimi, šortsevi za kupanje, čarape i slično ne podleže zameni iz higijenskih razloga.

Pod uslovom da je kupac u roku od 14 dana od dana prijema jednostrane izjave kupca o raskidu ugovora, vratio robu prodavcu u ispravnom stanju, prodavac je dužan da kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene u roku. Ukoliko kupac ne vrati robu u datim rokovima, rok za povraćaj primljene kupoprodajne cene se produžuje za vreme dok kupac ne vrati robu prodavcu.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod.

Ukoliko kupac ostvari pravo na Odustanak od Ugovora – smatra se da Ugovor nije ni zaključen i nastaju samo obaveze propisane zakonom.

VII. Procedura za povraćaj sredstava

Prodavac je dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

MOVEM & CO D.O.O. BEOGRAD prihvata vraćanje samo one robe koja je potpuno nova i u originalnom stanju i ambalaži, uz prateći račun ili fakturu. Pod takvim uslovima, MOVEM & CO D.O.O. BEOGRAD će nadoknaditi iznos plaćen za vraćene proizvode u roku od 14 dana od dana prijema takvih proizvoda.

Ukoliko su ispunjeni napred navedeni uslovi za povraćaj sredstava, poslaćemo Vam e-mail sa molbom da nam pošaljete broj Vašeg dinarskog tekućeg računa i naziv banke kod kod koje je otvoren navedeni račun. Kada dostavite potrebne podatke, preduzećemo potrebne aktivnosti kako bi Vam se na Vaš tekući račun uplatila sredstva. Povraćaj sredstava se vrši isključivo uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

VIII. Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, MOVEM & CO D.O.O. BEOGRAD je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

 

IX. Reklamacije

Potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na kupljenu robu putem internet prodavnice usled nedostatka na kupljenoj robi, njene nesaobraznosti, pogrešno obračunate cene, kao i drugih razloga koji su predvidjeni odredbama Zakona o zaštiti potrašača RS.

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo kupce da u prisustvu kurira provere svoj paket. Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji Vam isporučuje robu.Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Postupak Reklamacije na artikle koji su predmet online kupovine potrošači mogu započeti:

  1. slanjem popunjenog Reklamacionog lista koji možete preuzeti ovde. Reklamacioni list zajedno sa originalnim računom i artiklom šaljete na sledeću adresu: Movem&Co, Bulevar Umetnosti br. 4 lokal SB 18, 11070 Beograd - Novi Beograd
  2. ukoliko imate pitanja budite slobodni da nas kontaktirate na elektronsku adresu [email protected], ili na broj telefona +381 60 20 30 400 u periodu od 09-17h svakog radnog dana
  3. redovnom poštom na adresu - MOVEM & CO D.O.O. BEOGRAD, Bulevar Mihaila Pupina 115b, 11070 Novi Beograd.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem potrošaču dostavi odgovor na izjavljenu reklamaciju. U svakom slučaju rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od petnaest dana. Prodavac će pismeno ili elektronskim putem obavestiti kupca o potvrdi prijema reklamacije i saopštiti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Potrošač je svojim potpisom na Zahtevu za reklamaciju potvrdio da je dobrovoljno dao pristanak u vezi reklamacionog postupka i da ovlašćuje prodavca da može obrađivati date podatke u cilju formiranja evidencije o primljenim reklamacijama koja se vodi u skladu sa članom 55 stav 6 Zakona, i da neophodne podatke može objaviti / obelodaniti samo na zahtev ovlašćenih lica nadležnih državnih organa, odnosno prodavac se obavezuje da dobijene i prikupljene podatke neće učiniti dostupnim neovlašćenim licima. Potrošač svojom slobodnom voljom izjavljuje da je svestan i da prihvata otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa članom 51. Zakona.

U slučaju kada je reklamacija odbijena kao neosnovana, potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja spora pred nadležnim telima za vansudsko rešavanje spora, a u skladu sa članom 55 stav 12 i čl. 149 do 169 Zakona o zaštiti potrošača „Sl glasnik RS“, broj 88/2021.

Istovremeno sa podnošenjem reklamacije, potrebno je da kupac prodavcu preko kurirske službe D Express dostavi robu sa originalnim računom i odštampanim, popunjenim i potpisanim obrascem za reklamaciju u originalu, a sve o trošku prodavca.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Kupac u svakom slučaju nema pravo na raskid ugovora ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.

 

X. Privatnost ličnih podataka

MOVEM & CO D.O.O. BEOGRAD je posvećen zaštiti svih informacija koje sakuplja i čuva o Korisnicima.

MOVEM & CO D.O.O. BEOGRAD sakuplja minimalnu količinu informacija o Korisnicima u svrhu pružanja kvalitetne usluge.

MOVEM & CO D.O.O. BEOGRAD se obavezuje da štiti privatnost kupaca i korisnika sajta i garantuje da će podatke koje kupac odnosno korisnik sajta ostavi koristiti, čuvati i obrađivati u skladu sa namenom zbog koje su prikupljeni i u granicama važećih propisa.

U cilju uspešne obrade i realizacije Vaše narudžbine, potrebni su nam Vaši osnovni podaci: ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam potvrdimo narudžbenicu, da Vas obavestimo o trenutnom statusu iste kao i da Vam isporučimo željenu robu.

MOVEM & CO D.O.O. BEOGRAD ne razmenjuje ni jednu informaciju o korisnicima sa neovlašćenim trećim licima.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, te Vam omogućili jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Prilikom kupovine na Movem Online prodavnici kupac je saglasan da se njegovi ostavljeni podaci skladište u bazi kupaca, da se kreira nalog u Movem Priviledge Klubu i kartica kupca. Mail i adresa korisnika mogu biti korišćeni za komunikaciju sa kupcem o statusu kupovina, ali i u marketinške svrhe, poput najave novih akcije ili nove kolekcije. Na ovakve podatke primenjuje se odeljak X Uslova korišćenja – Privatnost ličnih podataka, dostupnih na Movem web sajtu. Ukoliki kupac nije saglasan sa ovom tačkom, u svakom trenutku nam se može obratiti sa zahtevom za brisanje iz Movem CRM baze, putem e-mail adrese: [email protected]

Detaljnije o politici privatnosti možete naći u odeljku Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti.

XI. Saglasnost i promena Uslova korišćenja

Korišćenje naše internet prodavnice i kupovina robe podrazumeva saglasnost korisnika/kupca sa Uslovima korišćenja i prodaje navedenim na ovoj stranici. Sadržaj Uslova korišćenja i prodaje možemo promeniti u bilo koje vreme bez prethodne najave i saglasnosti korisnika/kupca. Molimo Vas da periodično proveravate sadržaj ove stranice kako bi bili informisani o svim promenama. Svaka promena Uslova korišćenja i prodaje biće objavljena na ovoj stranici i važi od momenta objavljivanja.

Podrazumevamo da ste time što koristite našu web aplikaciju prethodno pročitali i saglasili se sa uslovima korišćenja, odnosno saglasili se sa politikom privatnosti.

XII. Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

XIII. OBAVEŠTENJE O DOSTAVLJANJU FISKALNIH RAČUNA

U skladu sa članom 26. Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. Glasnik RS ”, br 88/2021), Prodavac obaveštava da će Kupcu dostavljati eFiskalni račun u PDF formatu na email adresu.