Česta pitanja

lista želja

Šta je Lista želja i kako funkcioniše?

  • Lista želja je mesto na kojem prikupljate artikle koji vam se dopadaju, ali još niste sigurni da li želite da ih kupite
  • Klikom na zvezdicu pored artikla koji vam se dopada, artikal se automatski dodaje na vašu listu želja
  • Dodavanje artikla u listu želja nije isto što i rezervacija artikla
  • Listu želja možete podeliti sa Vašim prijateljima ili dragom osobom putem mejla ili društvenih mreža
  • Lista želja ostaje upamćena ukoliko prihvatite opciju “cookies” koja se pojavi pri Vašem prvom dolasku na naš sajt. ”Cookies” tehnologija služi da prikupi informacije i sačuva Vaše onlajn preference.

Česta pitanja

Gde se nalaze prodavnice Movem Fashion i koje je njihovo radno vreme?

Lokaciju prodavnica, njihov kontakt i radno vreme možete pogledati ovde.

Da li vršite online prodaju i isporuku robe

Da, Movem Fashion funkcioniše kao online prodavnica, gde su prikazani svi dostupni artikli sa svojim cenama, sastavom i preporukom za njihovo održavanje. Artikle sa sajta je moguće kupiti online, uz odabir ponuđenih načina plaćanja.

Za sve informacije o proizvodima i procesu online kupovine, možemo nam se obratiti putem mejla [email protected] iili na telefon +381 60 20 30 400 .

Kako mogu uputiti sugestiju ili primedbu na rad i uslugu u Movem Fashion kompaniji?

Sve primedbe, kao i sugestije u vezi sa ponudom i uslugom u Movem & Co. možete poslati putem mejla na [email protected] ili putem telefona 011/4147013 radnima danima od 10 do 16h, dok sve sugestije u vezi sa online prodajom Movem & Co. možete poslati putem mejla na [email protected] ili putem telefona +381 60 20 30 400 .

Načini plaćanja?

Naručene proizvode možete platiti: pouzećem gotovinski kuriru prilikom dostave ili platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu.

Plaćanje platnim karticama

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate i obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

platna-kartica

Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

platna-kartica

*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos ce se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka. Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko internet Prodavnice www.movem.rs mora ispunjavati sledeće uslove:

  • Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
  • Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Da li kupac može da ostvari popust na online kupovinu?

Kupci će unošenjem personalizovanog koda (koji će im biti dostavljen na e-mail adresu prilikom registraciju za Priviledge Klub) na stranici gde ostavljaju podatke za dostavu dobiti obračunat onaj popust u skladu sa statusom u našoj bazi privilegovanih korisnika. Online kupovine se sabiraju u ostvaren promet kupca, tako da je dodatan benefit, osim ostvarivanja popusta na trenutku kupovinu i kandidovanje za sticanja boljeg statusa u našoj bazi. U narednim fazama nadogradnje online prodavnice, ovo će biti dodatno olakšano, uz mogućnost kupca da se loguje na sajt, I na taj način ostvari svoj popust.

Isporuka

Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom ili državnim praznicima, isporuku možete da očekujete u roku do 5 dana.

Roba se dostavlja na području cele Srbije. Dostavu vrši kurirska služba D Express na adresu koju ste naveli u periodu od 09-17h radnim danima. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošike. U ovom slučaju Vas molimo da nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na [email protected] i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Kurirska služba svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko kurir ne pronađe kupca na adresi navedenoj u porudžbenici, isti će Vas pozovati na telefon koji je naveden prilikom kreiranja porudžbenice i ugovoriti novi termin isporuke. Ako kupac ne uzvratiti poziv ili ga kurir ne pronađe na adresi ni nakon novog termina isporuke, pošiljka se vraća prodavcu.

Ukoliko dođe do vraćanja pošiljke usled neuspele dostave krivicom kupca, Prodavac će obavestiti kupca da je ugovor o kupoprodaji robe raskinut i ukoliko je roba plaćena unapred, pozvati ga da istakne zahtev za povraćaj kupoprodajne cene, umanjen za troškove pokušanog dostavljanja.

Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju kurirska služba uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda.

Troškovi dostave proizvoda kupljenih u Movem online prodavnici su BESPLATNI.


Izjava o odricanju od odgovornosti

Nastojimo da uvek budemo što precizniji u prikazu i opisu proizvoda, njihovih karakteristika i cena, ali ne možemo da garantujemo da su sve informacije kompletne i bez greške. Slike ne moraju biti 100% identične proizvodima. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude, ali ne podrazumeva se da su dostupni u svakom trenutku. Ukoliko primetite greške, molimo Vas da nam se javite.