Poruka nove modne sezone: smelo i autentično!

Iako još uvek nismo skinuli zimske kapute od vune ili šerlinga i još navlačimo čizme kad izlazimo iz kuće, nestrpljivo čekamo prve vesnike proleća, a oni nam stižu u obliku nove kampanje koja nas momentalno seli u budućnost. Kada kažemo budućnost, mislimo na proleće koje samo što nije. Dakle, selimo se nekoliko nedelja unapred!
Inspirišemo se pre zvaničnog početka sezone kako bismo je spremni dočekali i dok listamo fotografije na netu, zastajemo kod Craiga McDeana, fotografa koji stoji iza nove Boss proleće-leto 2019. kampanje. Serija portreta ispod velikog plavog neba slavi individualnost i u militrenutku slika različitost i individualnost na koju Boss poziva.

Modeli Cara Taylor, Chu Wong, Tim Schumacher, Alpha Dia i Finnalay Davis dali su upečatljive portrete, ali i dinamičan pokret uhvaćen u trenutku koji ostavlja skulpturalni utisak.

Kontrastna arhitektura karakterističnih linija igrom svetla i senki zaokružuje umetnički utisak smelog i autentičnog fotografskog izraza, a to je i poruka nemačke modne kuće za sezonu pred nama.
Svaki pažljivo osmišljen segment ove serije fotografija počinje od pažljivo skrojenih modela nove kolekcije za proleće-leto 2019. koja nosi naziv California Breeze, i to ne bez razloga – jer mantili od laganih materijala ili haljine ispod kojih se naziru linije tela slikovito ostavljaju utisak novog modnog vetra koji nam dolazi s proleća. A Boss nas poziva da sa novim vetrom ostvarimo lične ambicije i smelo zakoračimo u novu sezonu uspeha.

 

 

 

Ceo tekst na linku: 42 magazine