Novi minimalizam

Nije nimalo lak zadatak ostati dosledan klasičnim modelima u vreme brze smene trendova, ali baš zato su mantil, odelo koje je već postalo sinonim za Boss, bela košulja, haljina, salonke ili biznis-tašna od kože, komadi koje biraju žene prefinjenog stila. 

Da je jednostavnost najteže postići, zna svako ko je ikada probao nešto da napravi bilo da je reč o odeći, komadu nameštaja ili arhitektonskom zdanju. A baš ove tri stavke poslužile su kao polazna tačka i inspiracija za stvaranje krojeva prolećne kolekcije. Svakom komadu odeće pristupalo se kao projektnom zadatku, pa se detalji ti koji dodatno skreću pažnju. Kolekcija je izrađena od pažljivo odabranih materijala od kojih se ističu svila i pamuk, dok je savršeno glatka koža poslužila kao izbor kada je aksesoar u pitanju.

Svedene linije, dekonstrukcija klasičnih krojeva i stvaranje nove klasike kao da su bili dizajnerski zadatak koji je po rezultatu vidimo – uspešno rešen, a o tome svedoče i fotografije iz kampanje.

Neutralni tonovi kojima je obojena kolekcija nalaze se i na fotografijama, ali je kontrastnim odabirom toplih i hladnih boja i svetlih i tamnih nijansi istakao najbolje na modelima.